
آن روزها، وقتی هنوز وجدانمان کاملا یخ نبسته بود این جملات را برای روزگار خاکستری اطرافمان نوشته بودم، برای زخم سوخته ی میانمار؛ حالا که دیگر پا به عصر یخبندان گذاشته ایم... ... می گویم: حالا اسم "میانمار" که می آید نباید دلمان پازل هزار تکه ای شود؛ که نیمی از قطعه هایش گم شده باشند؟ و ابر بغضمان بترکد وقتی خشکسالی، آدمیت را تَرَک تَرَک کرده است؟ و روحمان مچاله شود وقتی تراکم اتمسف...
ادامه مطلب